Vineri recomand articole

Salutare din nou,

Cum va promiteam, incep rubrica de astazi cu articolele care au scris despre blog-meet.

1. Cu ce ati vrea sa incep daca nu cu articolele MELE? Asadar, scrisai si io DECAT 2 articole: pac si pac .
Fireste, nu-s singurul care am scris despre eveniment. Asa ca in continuare voi prezenta si celelalte articole 🙂

2. Incep cu Diana , si nu doar pentru ca e olteanca (Desi e si asta un motiv), ci pentru ca ea fu cea mai harnica, scriind nu 1, ci 2 articole. Felicitari pentru asta .Si ma bucur ca n-a ramas suparata pe mine. Cica faceam misto de ea cat timp plangea. Dar se pare ca m-a iertat (sau poate-mi coace cine stie ce razbunare 😀 ).

3. Continui olteneste cu Cristi Mitroi .

4. Ajung acum la AURA si CRISTI Rusu. De mentionat la Cristi ca in articol a pus poze cu … clatite. De ce nu stiu, dar mi-a cam facut pofta…

5. Ajung acum la blogul verde al Spanacului. A scris unul din cele mai bune articole despre eveniment, desi cronologic e cam ultimul (poate tocmai d-aia, e bine pregatit).

6. Nu-l pot omite pe Preacuviosul Neuron . Si el oltean, si tare simpatic. A intretinut atmosfera aproape la fel de mult si de bine ca mine 😀

7. Au mai scris despre asta, dintre participanti: Crisego , Flyerboy, Doru, Lucianna , Kathy . Despre ultimele 2 n-ar fi trebuit sa pomenesc, pentru ca au refuzat sa-mi bage link-ul in articolele lor. Cu toate astea, le iert. Sunt fete bune. Si mai ales dupa a II-a intalnire cu popa, oi fi invatat si io sa fiu mai bun si iertator. Ma rog, au si ele motivele lor sa fie suparate pe mine, ca le-am uitat desenele acolo. Ma rog, io tot din bunatate am facut-o: am zis sa le las bacsis…

8. Mentiune speciala pentru Irina, care a si postat clip. Ma rog, mi-am permis sa-l preiau si io fara acordul autoarei. Fiind youtube, am considerat ca fac ceea ce trebuie. Sper sa nu fiu pedepsit nici legal, nici religios.

9. Laud din nou pe Andrew, care a simtit nevoia sa scrie, desi n-a fost prezent. Asta ca sa compenseze pe cei prezenti care n-au scris.

Deja prea multe recomandari? Pai am am si alte 10, astea-s separate 😀

1. Incep cu Vienela . Cica prea multa curiozitate. Va invit si pe voi sa va satisfaceti curiozitatea la ea pe blog.

2. Meloterapie la Personalitate Autentica. Da, chiar ar merge nitica muzica (acu ca e pauza la fotbal).

3. Alex Pirlogea scrie despre bac. Parca as scrie si eu ceva, e o tema buna de aberat. Parca ar merge si o leapsa pe tema asta 😀

4. Alyz vrea sa tina post … de calculator. Cica nu mai vrea sa-l vada, macar pentru cateva zile. Nu stiu cat o va tine, astept cu interes insa reintalnirea ei cu mult-hulitul. Asta daca o va face publica, asa cum imi doresc.

5. Alexandra Iepuras renunta la monitorul ei cel vechi. INca avea CRT se pare 🙂 Astept poze cu LCD/LED-ul ce va urma 🙂

6. Cristi Milla ne ofera din nou cateva din rezultatele cautorilor google care au dus catre blogul sau. Interesant. Recomand si altora sa faca astfel de liste.

7. Horea Badau scrie despre moda cainilor mici. Eu unul n-am observat asta. Pentru mine toti cainii arata la fel :))

8. Emme ne povesteste despre mini-blog-meet-ul din gara de nord. N-am fost pe faza, ca il stricam si p-ala prin prezenta mea. Si acum imi pare rau…

9. Gandire logica ne arata cum este promovata stiinta exacta prin versuri. Da, o idee buna. Poate daca si pe „vremea mea” ar fi fost la fel n-as mai fi ramas corigent la fizica :)) (pardon, semi-corigenta, doar d-aia de semestru).

10. Inchei cu 2 articole pline de vitamine. Nu m-am decis pe care sa-l recomand, asa ca le recomand pe ambele. Asadar, o mica intamplare (r)romaneasca din Anglia + o supradoza de optimism. Merita citite ambele.

Cel mai bun articol de pe blogul meu este: cel despre „preocuparile mele licentioase” .

Sa vedem la guest-uri cum stam:

1. Cel mai bun guest gazduit de mine este cel despre BookFest.

2. Cel mai bun scris de mine este, firesc, cel plin de ura!

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

5 comentarii

  1. M-am abtinut cateva ore :)) Acum nu ma mai pot dezlipi de el :))
    Rad, glumesc, dar devine serioasa treaba 😐
    Multumesc de recomandare si voi citi si celelalte recomandari 😀

  2. Cum sa le lasi bacsis? Ai idee ce obiecte de arta ai lasat in voia Domnului??? Stii cat o sa valoreze alea cand o sa murim???? Cata avere ai fi lasat urmasilor??? Erau urmatoarele Gioconde acolo!!!

  3. Nu o sa te sanctionez material pentru preluare clipului, o sa scapi mai usor … tre’ sa pupi poala popii de 3 ori si ai scapat! 😀

    … iar eu voi inregistra momentul din nou!

  4. @ Alyz: Bine ai revenit printre noi.

    @Lucianna: ce ai vrea sa zic? ca-s atat de blond incat uit o gramada de chestii?

    @ Irina: mai bine m-ai omori decat sa fac asta!

    @Vienela: cu placere. Eu recomand ce imi place dintr-o saptamana 🙂

Lasă un comentariu